Média Üzlet / Carat. Redefining media.

Új kutatás a TV dominanciájáról, de nem fenntartások nélkül

MKiss 2017. december 07. -

Az Atmedia és a Gfk, a QuintilesIMS segítségével vény nélkül kapható gyógyszereken végezte el új kutatását. A 2017-es eredményekre alapuló vizsgálat a különböző médiatípusok hatékonyságát vizsgálta az értékesítés tekintetében. A várt módon a televízió került ki győztesen, de a kutatás számos…

Tovább

Néhány fontos tudnivaló a gyerekekről egy új kutatás kapcsán

Megjelent a 8-14 éveseket bemutató KidComm 2016 kutatás

  Elöljáróban Negyedszer készítette el az Ipsos a 8-14 év közötti gyerekek médiafogyasztási szokásait bemutató KidComm kutatást. Hiánypótló anyag készült, mivel kevés információ áll a rendelkezésünkre a gyerekek médiafogyasztásáról. Éppen ezért, ahogy korábban is, most is megvásároltuk az…

Tovább
süti beállítások módosítása