Média Üzlet / Carat. Redefining media.

VOD & TV: A GOOGLE ARRA TÖREKSZIK, HOGY BETÖMJE A SZAKADÉKOT A YOUTUBE ÉS A TV KÖZÖTT.

Az emberek kétharmada nyúl telefonjáért reklámszünet közben

Richard Somogyi 2016. október 24. -

Folyamatos harcában, hogy bebizonyítsa versenyezni - és felülkerekedni is - tud a TV-vel, a YouTube most azt mondja, ötször valószínűbb, hogy az emberek online nézzenek videót, mint lineárisan.  A Google és az Ipsos Connect közös kutatásából - amelyben 6 300 felnőttet kérdeztek videónézési…

Tovább

Ügynökségek és a programmatic média

Az Econsultancy (www.econsultancy.com) online szaklapban Ben Davis (rendszeres szerző Manchesterből) egy remek összefoglalót írt a médiaügynökségek és a programmatic média elterjedésének nehézségeiről. A cikk és a kommentek jól összegzik a területeket, ahol komolyan változnia kell a médiaügynökségi…

Tovább

Médiapiaci előrejelzés a Carat-tól

Legutóbb idén áprilisban adta ki, a globális médiapiac várható alakulásáról szóló előrejelzését, a Carat nemzetközi hálózata, amelyhez kapcsolódóan mi is megosztottuk hazai várakozásainkat. Most frissítettük a nemzetközi számokat és érdemes ránéznünk arra is, hogy az elmúlt hat hónap folyamatai…

Tovább
süti beállítások módosítása