Média Üzlet / Carat. Redefining media.

VOD & TV: A GOOGLE ARRA TÖREKSZIK, HOGY BETÖMJE A SZAKADÉKOT A YOUTUBE ÉS A TV KÖZÖTT.

Az emberek kétharmada nyúl telefonjáért reklámszünet közben

Richard Somogyi 2016. október 24. -

Folyamatos harcában, hogy bebizonyítsa versenyezni - és felülkerekedni is - tud a TV-vel, a YouTube most azt mondja, ötször valószínűbb, hogy az emberek online nézzenek videót, mint lineárisan. 

A Google és az Ipsos Connect közös kutatásából - amelyben 6 300 felnőttet kérdeztek videónézési szokásaikról - derült ki, hogy a Youtube nézők 92 százaléka nézi a platformot mobilon, amíg otthon van. A mobil szignifikáns helyet szerzett magának még a hagyományos TV nézési szokások közben is: a megkérdezettek kétharmada nyúl telefonjáért reklámszünet közben. 

A márkanövekedés is intenzívebbnek mutatkozott; a vásárlási szándék 150%-kal magasabb volt a fizetett Youtube TrueView hirdetéseknél, mint a TV reklámoknál. Az is kiderült, hogy az emberek majdnem fele néz videókat olyan termékekről és szolgáltatásokról, amelyeket később megvásárolnak. 

A Google egy másik kutatása, amellyel a Nielsen-t bízta meg; kimutatta, hogy a TV reach úgy látszik Youtube engagement-et generál, és cserébe ugyanez fordítva is működik. Más szavakkal, a kutatás szerint, az emberek, akik egy TV program tartalmát nézik a Youtube-on, sokkal nagyobb valószínűséggel fognak becsatlakozni a tényleges TV műsorba. 

A Google médiáért és ügynökségekért felelős alelnöke, Tara Walpert Levy szerint az eredmények arra mutatnak, hogy a Youtube és TV párhuzamosan működhetnek, mikor médiavásárlásról van szó: (Az eredmények) megerősítik, hogy ahelyett, hogy külön-külön először a TV-t, majd az online videót vásárolnánk, más szemszögből kellene tekintenünk a videós hirdetésekre, és az egész ökoszisztémát egyként kezelni”. 

Ez a Carat erőfeszítéseinek helyességét is alátámasztja, ami szerint saját kutatás finanszírozásával is törekszik a TV és VOD kommunikáció egységes tervezéséhez. 

A kutatás fontosabb eredményei alább láthatók:

screenshot_5_1.pngscreenshot_4.pngscreenshot_3_1.png

Forrás:

http://www.adweek.com/news/technology/google-says-its-continuing-close-gap-between-youtube-and-tv-173766?utm_medium=email&utm_campaign=Adweek_Newsletter_2016152907&utm_source=sailthru&utm_term=AWK_TodayTech 

http://www.adweek.com/news/technology/nielsen-study-commissioned-google-says-youtube-and-linear-tv-help-each-other-173155

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mediauzlet.blog.hu/api/trackback/id/tr4111834197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása